søndag 31. oktober 2010

Klikker innom ofte!

Det kom ingen oppdateringer før helgen. Men jeg har "truffet" (på nett altså) paret som mest sannsynlig er neste par ut. Det vil si de som har hatt papirene sine lengst på Sri Lanka av oss nordmenn. Og de har ikke fått noe tildeling i oktober, så det er vel stor sannsynlighet for at oppdateringene i morgen er ganske så lik som ved sist månedsskifte.. Og jeg skulle så gjerne gitt dere gode nyheter med tildeling og fremgang, men ser jammen ut til nok en måned uten store endringer.. Muligheten for at noen har fått tildeling før dette paret, er jo selvfølgelig til stede. Så rent personlig, ville jo det være akkurat det samme for oss hvem som for tildelign, bare det kommer en tildeling. Men på den andre siden gir det oss jo en usikkerhet også, for hvor mange vil kunne hoppe forbi oss når det er vi som står der øverst på listen? På en måte er det jo supert at de matcher familie og barn, men nå har jeg fått høre at det stort sett er slik at de med Sri Lankiske aner er de som hopper langt frem i køen. Og også barnløse og ufuktbare blir prioritert. Vi har ikke så mye som en dråpe med Sri Lankisk blod i slekta, men vi er både barnløse og ufruktbare (har til og med sendt med papirer på det (også..)), så der er det vel ingen som kan hoppe forbi oss, eller er det det?... Jaja, uansett håper jeg veldig på gode nyheter før jul, om ikke nå så om 30 dager..

1 kommentar:

  1. Oida..Her har jeg sjekket titt og ofte, og har for all del belaget meg på noen mnd venting til på at det er deres(vår ;) ) tur..
    Og kan jo også forstå at søkere med srilankisk blod blir prioritert...Anyways: SNART får dere en positiv tilbakemelding, det er jeg overbevist om! Og HELDIGVIS er det faktsik godukene våre som kommer trillende frøken, så suge det positive ut av dt tross alt. STOOOR kos fra tante June<3

    SvarSlett