tirsdag 1. februar 2011

Skuffa?..

Sri Lanka pr. 01.02.2011:
14 familier har dokumenter på Sri Lanka.
1 familie er godkjent i Bufetat og jobber med dokumenter
4 familier venter på godkjenning i det norske systemet.

Ingen tildelinger, ingen fremgang, ingen nye søkere.. Og at det har kommet null nye søkere inn på lista, ja det skjønner jeg godt! Med 6 måneders tørke vil det ta laaaaaang tid før 14.par på lista får den store telefonen. Syns det er fryktelig rart at det går så sakte. De to foregående årene har det jo vært et rush på starten av året, og på denne tiden i fjor hadde det alt kommet to tildelinger! Jaja, vi får stikke å kjøpe oss ei pakke med tålmodighet tror jeg.. Håper virkelig de sitter på et par tildelinger nå, som de bare venter på at minimumstiden på 3 måneder skal gå.. Ja, jeg må si jeg er litt skuffa.. Usikkerhet kan jommen ta knekken på positiv tekning!

5 kommentarer:

  1. Jeg som har tenkt på dette i hele dag og vært kjempespent. Håper og krysser fingrene for to tildelinger neste måned.

    SvarSlett
  2. Vet ikke hva jeg skal si til dere jeg, for jeg har aldri opplevd deres situasjon.
    Men synes dere er skikkelig tøffe i denne perioden. Plutselig er dagen her når telefonen ringer og etter det vil nok tiden frem til dere får hjerteknuseren med hjem gå superfort. Da vil ventetiden høre til fortiden og en stor og spennende fremtid venter. Hold ut!

    Tusen takk for at dere deler tankene deres rundt prosessen og lar oss lesere være en del av ferden.

    Hilsen en fast leser :)

    SvarSlett
  3. Jeg er helt satt ut...
    Hva skjer, lissom??

    SvarSlett
  4. Blir en spennende tid fremover. Føler at dette har en liten kontroll over... og plutselig så kommer en telefon som forandrer livet;)

    SvarSlett
  5. Hold ut, kjære dere! Syns innlegget til Lisbeth sa det godt: dette har ingen kontroll over, vi får bare vente og passe på at ventedagene ikke BARE er ventedager, men også pakkedager,maledager,elskedager,gode dager,fridager, klinedager, familiedager etc..er så glad i dere begge<3 klem

    SvarSlett