søndag 6. februar 2011

Tusen takk for mange støttende, og oppmuntrende kommentarer:)
Det er jammen godt med litt annet å tenke på akkurat nå. Vi er godt igang med å klargjøre huset vårt for salg. Om 1,5 uker overtar vi det nye huset, og da skal vi så smått starte med flytteprosessen. I slutten av februar regner jeg med at salgsprosessen settes i gang. Nye møbler må handles inn, kattene skal flyttes, og sortering av klær, hobbyting, kjøkkenutstyr, og annet skrot og nytteting skal vi sette i gang med. Så jeg tror nok helt sikkert at vi kan se tørken forsvinne før vi sukker etter tildelingsnyheter igjen:) Og ikke minst skal vi jo ordne til med barnesom i nye huset også:) Og det gleder jeg meg skikkelig til. Om det ikke kommer så mye mer snø i februar, drar vi nok på hytta i mars for å ta vårreingjøring, slik at vi kan være på hytta tidlig på våren og masse i påska:) Så som dere ser har vi mye å legge fokus på nå fremover. Så skal vi prøve å fremme alle positive tanker om det å bli foreldre og det å vente, fremfor de dumme tankene. Og jeg må jo bare si: våren er den beste tiden på året, og den starter jo hvert øyeblikk! Vårt lille vidunder vokser og vokser i hjertene våre, og vi gleder oss så vannvittig mye til å vli foreldre:)

1 kommentar:

  1. Hei Linda og David!
    Lenge siden jeg har lagt igjen kommentar nå så det er virkelig på tide. jeg er innom nemlig, ganske ofte også hehe....
    SÅ utrolig kjedelig med denne "tørken", men selv om det ikke skjer stort kommer dere likevel nærmere og nærmere den stoooore dagen!! også så bra at dere klarer å fylle dagene og tiden med spennende og morsomme ting!! Men flytte da gitt??? Hvor skal dere flytte hen?
    Håper alt er bra med dere sånn bortsett fra denne uvinnelige ventingen...
    Hilsen med klem fra Anette og TM!

    SvarSlett