onsdag 1. juni 2011

Oppdateringer!

Sri Lanka pr. 01.06.2011:
2 familier er kommet hjem med sine barn.
12 familier har dokumenter på Sri Lanka.
2 familier jobber med dokumenter.
3 familier venter på godkjenning i det norske systemet.

Som vi (mer eller mindre) var klar over, var det ingen nyheter å spore i oppdateringene denne gangen heller. Om vi ser tilbake på forrige måned, er det kun en endring bakover i køen, og det er at en familie har trekt søknaden sin. Vi har fått noen indikasjoner på at det antagligvis blir 5 tildelinger i år også. Det vil si at vi bare må smøre oss med tålmodighet (noe vi har blitt utrolig gode på..) en liten stund til. Og så kan vi jo nesten regne med tildeling i 2011 iallefall. Vanligvis veit jo vordende foreldre  (har jeg skrivd om dette før tro?) ca måneden deres lille barn skal komme inn i livet på. Vi veit (mest sannsynlig) årstallet..  Også veit vi at vi mest sannsynlig ikke får et vinterbarn. "sukk.." Dette kan bli en laaaang sommer. Planen er å legge litt planer, slik at det skjer mye og dermed vi tiden gå fort!
Plan nr 1: Kjøpe biletter til Slottsfjellfestival!
Plan nr 2: En ekstra jobb? Litt vikar og helg..?
Plan nr 3: melde oss inn i Sandefjord golfklubb! 
Plan nr 4: Spille MYE golf!
Plan nr 5: Bli en mye bedre golfspiller ;)
Så håper jeg av hele mitt hjertet at alle disse planene går i vasken! Da skal jeg sukke og okke og si at shit, nå får jeg ikke dratt på festival, også må jeg styre med å selge billetten og greier.. Også skal jeg ringe den eventuelle jobben og avlyse all jobbing.. Også skal jeg si: Shit, så dyrt det var å melde seg inn i ny golfklubb, så får vi nesten ikke spilt noe... Ellers så skal jeg gjøre ting som gjør meg glad:) Hmm, her kommer det en liste på slikt også:
  • Grilling
  • Besøk
  • Rødvin
  • Kald øl i sola
  • Bade
  • Være ute i sola (skogen, stranda, terassen++)
  • Hytteturer
  • Festival
  • Spille golf
  • Spise god mat hjemme og ute 

2 kommentarer:

  1. Så trist hvis det skulle dukke opp noe som gjør at dere ikke får gjort planene deres:)) tenk om dere må ut å reise istedenfor;)) gid;) klem

    SvarSlett
  2. Hei, kan røpe at det er lov å glede seg til AF's oppdatering denne måneden! God sommer!

    SvarSlett