fredag 1. juli 2011

Nr 1/2

Sri Lanka pr. 30.06.2011:
2 familier er kommet hjem med sine barn.
1 familie er nå på Sri Lanka for å gjennomføre adopsjonsprosessen.
12 familier har dokumenter på Sri Lanka.
1 familier jobber med dokumenter.
4 familier venter på godkjenning i det norske systemet.

YES! endelig en tildeling!! Det vil si at vi er neste eller nesneste par ut! Jeg håper virkelig på en rask eller to raske tildelinger til nå, i fjor var det jo et lite rush på denne tiden.. Kryss fingrene alle sammen, jeg skal ut å leite etter firkløvere!

Og om vi ser på forrige oppdatering, har det kommet til enda et par, og det er jo et sunnhetstegn for at samarbeid og flyten går som den skal:)

Nå er det straks helg*skål* og ferie for meg*jippi*!

4 kommentarer:

  1. Hurra!!
    Endelig er det snart deres tur :D

    Klem fra en annen som også venter

    SvarSlett
  2. Det er så bra!!
    Jeg er overbegeistra for å være nr 11, følelsen deres må jo være ubeskrivelig...
    = D

    SvarSlett
  3. Jeg går ut å finner firkløvere til deg!!!:)

    SvarSlett
  4. Så spennende tiden blir nå;)

    SvarSlett