fredag 8. juli 2011

Telefondekning?

Når vi nå i utgangspunktet står så høyt på lista, er det rart å få den følelsen eller det behovet som så mange adoptanter har beskrevet før meg. Vanligvis er det sånn at om jeg er opptatt, kan telefonen som ringe bare vente, meldinger må ikke sjekkes med det samme og svarene kan la seg vente på. Nå, derimot kjenner jeg at telefonen må være med hele tiden, og med lyd! I går på golfbanene skulle jeg dempe lyden, og måtte virkelig tenke meg om to ganger før jeg klarte å skru den helt av. Noe som i og for seg er helt teit med tanke på at klokka var halv seks da vi gikk ut. Dessuten veit jeg jo at adopsjonsforum har pleid å ringe torsdag/fredag rundt lunsjtider. Så nå spørs det nok om ikke jeg iallefall kommer til å være ekstra påpasselig på slutten av ukene som kommer. Og akkurat i det øyeblikket jeg slapper av og ikke tenker så mye på det, da kommer nok telefonen.
Så er det jo slik at på hytta, der er det ikke verdens beste dekning.. Men en vinduskarm har funket greit, så der er det viktig at telefonene ligger hele tiden. Nåde den som flytter den ut av dekning! Uansett, om jeg virker ekstra opptatt av telefonen fremover, så skjønner dere nok hvorfor:)
For å ikke være fullt så positiv, må jeg legge til at jeg har en følelse av at vi ikke er neste par ut, men at pappa kanskje har rett: Det blir september som er vår måned:)

1 kommentar:

  1. Ååå Jeg er så spent og gleder meg så utrolig mye. Nå blir det bare mer og mer virkelig. Det er ikke så lenge før dere sitter der med et bittelite nurk. :) Jeg gleder meg!

    SvarSlett