mandag 6. september 2010

Litt bilder :)

Jeg lovte (?), eller fikk en forespørsel om jeg kunne legge inn før-og etter-bilder av barnerommet. Og i dag har jeg susa meg til å knipse et par før-bilder. De er tatt i dårlig inne- og kveldslys med mobilkamera, som dere kanksje kan se.. Det ser sikkert meget rotete ut, men tro det eller ei, det er ganske så organisert rot.. Om et par uker vil rommet være tømt, og oppussing kan starte. Jeg skal prøve å få til underveisbilder også:)
Snart barnerom :)
cSnart barnerom :)

Snart barnerom :) 
I helgen var vi på hytta i Sverige. Jeg hadde med meg gavekort, som jeg var klar for å bruke opp. Og jammen fikk jeg ikke kjøpt noe til lille vidunder:) En langermet body og en myk bukse fant jeg :) Og ikke var det så rart som jeg hadde trodd heller.. 

2 kommentarer:

  1. så fiiiiiiine de var, kansje vi også kan tillate oss og se på babytøy....

    SvarSlett
  2. Morsomt å følge med på dere litt forran i køa. Jeg har også handlet litt klær, og syns det er veldig koselig. Den kommende mormor er også involvert med diverse sy-prosjekt. Håper de blir tatt ibruk snart!

    SvarSlett